Magyar tematikus linkgyűjtemény - Minőségi PR cikkekkel
Linkem.hu, ahol minden link számít!

Közösségi oldalak üzleti szerepe

A Facebook hirdetés az egyik leghatékonyabb marketingstratégiai eszköz. A Facebookot aktívan használók száma több millióra tehető hazánkban is, egy közösségi oldal karbantartása és üzleti szempontból történő üzemeltetése ezért ma létfontosságú egy vállalkozásnál.

Közösségi oldalak üzleti szerepe

Célzott üzleti hirdetések – mindenki a Facebook előtt

Kis túlzással lehet állítani, hogy aki ma internetezik, az közben a Facebook előtt ül. Magyarországon a közösségi oldalt használók száma egyes becslések szerint már 3-5 millió körül mozog. Sokaknak ez az elsődleges hír- és információforrásuk. A jelenlét rajta elengedhetetlen, szinte már fontosabb, mint a saját weboldal. Mindenkiből természetesen nem válik potenciális követő, de sokakat lehet elérni célzott hirdetésekkel és tudatos kampányokkal. Ehhez a legfontosabb a Facebook oldal rendszeres karbantartása, ahol akár üzleti ajánlatok is közzétehetők.

Poszt poszt hátán – mikor „tegyünk közzé valamit”?

Az üzleti Facebook oldal karbantartásának alapvető eleme a posztolás, azaz bejegyzések, linkek közzététele. Ezeknek egy része általában a saját honlapra mutat. Ebből is látszik, hogy a Facebook és a weboldal karbantartás egyszerre is működhet: ha frissül az egyik, megújulhat a másik is, a kettő között könnyű megteremteni az átjárhatóságot. Az, hogy mi kerüljön ki, és naponta többször vagy hetente néhányszor posztoljunk-e, nehéz eldönteni, mert a vállalkozásoknak más a célcsoportja, eltérő a követők életkora, internetezési szokása, anyagi háttere, más miatt kell megragadni a figyelmet.

Hirdetés és kampányok – Facebook marketing, üzleti érzék

A Facebook hirdetés létrehozása nem könnyű feladat egy átlagos internethasználónak, főleg akkor, ha célzottan szeretne eredményt elérni, ha tudatosan olyan üzleti felhasználóknak szánja, akiknek érdemes követni az oldalát. A Facebook karbantartás arról is szól, hogy olyan fizetős hirdetések szülessenek, amivel releváns lájkolók érkeznek az üzleti közösségi oldalra. Nem is beszélve a kampányról, ami egy jól kézben tartott reklámfolyamat, ezt szintén érdemes szakemberre bízni.

Interakció és ellenőrzés – kommunikáció a felhasználókkal

A Facebook karbantartásához mindezeken kívül beletartozik a konkurens oldalak figyelése, a hozzászólások ellenőrzése. Ha egy cég üzleti oldaláról van szó, a felhasználók minden bizonnyal értékelni fogják a szolgáltatást, csillaggal fejezik majd ki a véleményüket. Fontos, hogy bármilyen aktivitásra reagálni kell valamilyen formában, különben a követők könnyedén elpártolhatnak az oldaltól.

Címke:

Üzleti ajánlatok

2019-01-15